Winkelwagen
✓ Voor 23:00 besteld= vandaag verzonden
✓ Gratis verzendingNiet tevreden? Geld terug.

Retourbeleid

 

LET OP: WE DOEN GEEN GRATIS RETOURNERINGEN. ER ZIJN KOSTEN AAN VERBONDEN.

Retourneren 

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren? Ja, dit is mogelijk. Indien u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

1. De bestelling bevat nog steeds alle benodigde onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product.

2. Bij normale omgang met het product is gebleken, breuk als gevolg van onzorgvuldige omgang is uitgesloten. 

3. producten waarbij hygiëne belangrijk is, grondig zijn gereinigd voordat het retourproces begint.

4. Het product blijkt direct na ontvangst defect te zijn.

5. Wij zijn gerechtigd verzendkosten bij de klant in rekening te brengen.

6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze termijn officieel erkend.

*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten. 

- Stuur een e-mail naar: info@tailoramsterdam.nl

- Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat: 

1. Bestelnummer 

2. Reden van de retouraanvraag 

3. Foto van het product bij breuk 

4. Voornaam + achternaam van de klant 

5. Adres van de klant

Wij nemen dan contact met u op en geven u het retouradres. Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen u het juiste adres nadat u ons daarom heeft gevraagd. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van het product. 

 

STORNOBAU 

De consument heeft een herroepingsrecht in overeenstemming met de volgende bepaling als de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet hoofdzakelijk verband houden met zijn of haar commerciële of professionele activiteit:

A. ANNULERINGSVOORWAARDEN 

Herroepingsrecht 

De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard. 

Omdat wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze worden geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk na ontvangst van de goederen. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Tailor Amsterdam door middel van een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Registratie voor zendingen in transit

Omdat onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waar wij geen controle over hebben. Indien de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk. Wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur deze vervolgens naar ons terug. Uiteraard kunt u ons vooraf op de hoogte stellen van uw annulering. Om u een zo snel mogelijke retourzending te garanderen, vragen wij u ons een verzendbevestiging te sturen.

Gevolgen van de herroeping 

Als u zich terugtrekt uit deze overeenkomst, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, terugbetalen, met uitzondering van de bezorgkosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u voor een andere wijze van bezorging hebt gekozen dan de goedkoopste door ons aangeboden standaard levering), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen vanaf de dag waarop wij de kennisgeving van uw herroeping van dit contract en de ontvangst van de goederen ontvangen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht. 

Let op: In verband met hygiëne en conform artikel 6:230p sub f onder 3° van het Burgerlijk Wetboek is badkleding uitgesloten van het herroepingsrecht. Dit betekent dat badkleding na levering niet geretourneerd of geruild kan worden. Wij adviseren u daarom om vóór aankoop de maattabel en productinformatie zorgvuldig te raadplegen.

** ALLE RETOURNEREN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN. Welke doorgaans rond de 20 bedragen. Daarnaast is de klant ook zelf verantwoordelijk voor eventuele douane-inklaring kosten ** 

Verzending & Bezorging

De gemiddelde verwerkingstijd is 1 - 3 werkdagen.

Hierna wordt uw bestelling bezorgt binnen 6 - 10 werkdagen.

De totale gemiddelde levertijd bedraagt 10 - 15 werkdagen in Nederland & België.

Onze distributeurs stellen alles in het werk om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Als het pakket na de verwachte levertijd nog steeds niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice en zij zullen u graag helpen!

Ook sturen we u in uw bevestigingsmail de link om uw pakket te volgen. Onderaan deze pagina of via deze link: Volg je pakket kan je je pakket volgen. Je vult je ordernummer en emailadres in en je ziet de track & trace van je pakket.

U ontvangt dan een bevestigingsmail met uw gegevens. En na het verzenden van uw bestelling, ontvangt u uw tracking nummer in een andere e-mail.

Bestelling Volgen

We sturen u de track en trace direct in uw bevestigingsmail. Onderaan deze pagina of via deze link:Volg je pakketkan je je pakket volgen. Je vult je ordernummer en emailadres in en je ziet de track & trace van je pakket.

Als uw track en trace niks aangeeft of niks vindt neem dan contact op met onze klantenservice. Vaak helpt het om het ordernummer zonder # te schrijven of u heeft een ander mailadres gebruikt tijdens het bestellen.

Al onze bestellingen binnen Nederland en België worden verzonden met PostNL.

Garanties & Betalingen

- Niet tevreden? Niet tevreden = geld terug garantie

- 100% gegarandeerde levering, 14 dagen retourrecht

- 7 dagen per week beschikbaar

- Alleen online verkrijgbaar bij tailoramsterdam.nl

Als u een defect product ontvangt, hebt u recht op een nieuw product.

Als u niet langer geïnteresseerd bent in het product, kunt u ons dat laten weten via onze e-mail support.

✉️ info@tailoramsterdam.nl

Ja, zeker! Wij gebruiken de meest gangbare (en ook verzekerde) betaalmiddelen in Nederland en België.

Wij garanderen veilige betalingen met:

- IDEAL

- Bancontact

- Credit card: MasterCard, Visa, Maestro en AMEX.

Wij accepteren betalingen via IDEAL, Bancontact, Credit Card, Apple Pay, Google Pay & Amex.  Als u niet zeker weet of uw betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betaalpagina om uw betaalmethode te bevestigen.

Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze beveiligde betaalpagina. Als u iets wilt kopen, klikt u op "Toevoegen aan winkelwagentje" op een van onze producten en plaatst u uw bestelling.

Restituties & Service

Niet tevreden = geld terug, is onze garantie. Stuur ons een e-mail en onze klantendienst zal het probleem voor u oplossen!

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moet u aan een paar voorwaarden voldoen:

1. U moet binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons opnemen.

2. Het product mag niet gebruikt zijn. U kunt het product bekijken en beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen.

3. Het product is onbeschadigd. Het product is in zijn oorspronkelijke verpakking.

Wij zullen uw aanvraag binnen 2 werkdagen behandelen en in het geval van een terugbetaling zal uw geld binnen 1-3 werkdagen terug op uw rekening staan.

✉️ info@tailoramsterdam.nl

Soms komen e-mails om een of andere reden niet aan bij onze klantenservice. Heel vervelend. Om te voorkomen dat u niet gehoord wordt, vragen wij u vriendelijk om nogmaals een mail te sturen en wij zullen uw problemen oplossen!